2ª Fase Programa Xarxallibres

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE LA 
“XARXA DE LLIBRES DE TEXT”
según la orden 26/2016, de 13 de junio (DOCV 8706).


A la atención de todos los padres/madres

Dentro del programa de reutilización, reposición y renovación de libros de texto para acceder a
cobrar la 2ª fase, las familias deberán cumplimentar un formulario telemático en el que aparecerán automáticamente los libros del alumno/a. Allí marcarán los materiales que entreguen al centro.

Con este formulario debidamente cumplimentado e impreso, acudirán al Centro con los materiales curriculares en las fechas que a continuación se indican.

Al formulario podrán acceder a través del siguiente enlace de la hoja web de la Conselleria de Educación:



Únicamente para los padres/madres que no tengan acceso de internet en casa se habilitarán dos ordenadores en la secretaría del centro exclusivamente en el siguiente horario:


LUNES 20 DE 9 A 10’30

MARTES 21 DE 13 A 14


INFORMACIÓN RELATIVA A LA RECEPCIÓN Y PLAZO DE ENTREGA DE LOS LIBROS DE TEXTO

Los libros y material curricular deberán ser entregados por los padres/madres en el centro escolar
al tutor/a durante los días 22 y 23 de junio de 9 a 11h.

Es necesario que los revise y se asegure que están en condiciones de volver a ser utilizados, borrando todo aquello que esté dibujado o escrito.

Los libros se clasificarán en diferentes categorías según el estado en que se encuentren y se intentará que cada alumno/a reciba libros el curso siguiente en el mismo estado que los entregaron.

Todos aquellos alumnos/as aunque hayan participado en la primera fase si no devuelven los libros en buenas condiciones, no recibirán el importe de la 2ª fase ni podrán participar el curso próximo en el banco de libros.

Aquellos alumnos/as que no hayan participado en la primera fase y quieran participar el próximo curso deberán entregar los libros de texto en buenas condiciones y en las mismas fechas, pero no recibirán ningún dinero.

Los alumnos de 1º y 2º, dado que los libros son fungibles, se puede escribir en ellos y por tanto no son reutilizables, deberán adquirir los libros el próximo curso. Por ello se emitirá un “cheque-libro” en el centro escolar por cada alumno/a para la compra de los mismos. No obstante también deben presentar los libros al tutor/a.

Dado que estas fechas hay diversas reuniones y trabajo administrativo que realizar de cara al final de curso: NO SE ATENDERÁ A NADIE FUERA DE LOS HORARIOS ESTABLECIDOS.

Atentamente

El Equipo directivo


INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE LA 
“XARXA DE LLIBRES DE TEXT”
segons l'ordre 26/2016, de 13 de juny (DOCV 8706).

A l'atenció de tots els pares/mares

Dins del programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text per a accedir a cobrar la 2ª fase, les famílies hauran d'emplenar un formulari telemàtic en el qual apareixeran automàticament els llibres de l'alumne/a. Allí marcaran els materials que lliuren al centre.

Amb aquest formulari degudament emplenat i imprès, acudiran al Centre amb els materials curriculars en les dates que a continuació s'indiquen.

Al formulari podran accedir a través del següent enllaç de la fulla web de la Conselleria d'Educació:

http://www.ceice.gva.es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto


Únicament els pares/mares que no tinguen accés d'internet a casa s'habilitaran dos ordinadors en la secretaria del centre exclusivament en el següent horari:

DILLUNS 20 DE 9 A 10’30

DIMARTS 21 DE 13 A 14


INFORMACIÓ RELATIVA A LA RECEPCIÓ I TERMINI DE LLIURAMENT DELS LLIBRES DE TEXT

Els llibres i material curricular hauran de ser lliurats pels pares/mares en el centre escolar al tutor/a durant els dies 22 i 23 de juny de 9 a 11h.

És necessari que els revise i s'assegure que estan en condicions de tornar a ser utilitzats, esborrant tot allò que estiga dibuixat o escrit.

Els llibres es classificaran en diferents categories segons l';estat en què es troben i  s'intentarà que cada alumne/a reba llibres el curs següent en el mateix estat que els van lliurar.

Tots aquells alumnes/as encara que hagen participat en la primera fase si no retornen els llibres en bones condicions, no rebran l'import de la 2ª fase ni podran participar el curs pròxim en el banc de llibres.

Aquells alumnes/as que no hagen participat en la primera fase i vulguen participar el pròxim curs hauran de lliurar els llibres de text en bones condicions i en les mateixes dates, però no rebran cap diners.

Els alumnes de 1r i 2on, atès que els llibres són fungibles, es pot escriure en ells i per tant no són reutilitzables, hauran d'adquirir els llibres el pròxim curs. Per açò s¡emetrà un “xec-llibre” en el
centre escolar per cada alumne/a para la compra dels mateixos. No obstant açò també han de presentar els llibres al tutor/a.

Atès que aquestes dates hi ha diverses reunions i treball administratiu que realitzar de cara al final
de curs: NO S'ATENDRÀ A NINGÚ FORA DELS HORARIS ESTABLITS.

Atentament

L'Equip directiu

Entradas populares de este blog

Admissió 2022-2023