Aulasegura.es



Educació activa el web aulasegura.es amb informació pràctica sobre el retorn a classe

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha activat el web aulasegura.es en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana tota la informació sobre la tornada a l'escola en condicions de màxima seguretat en aquest atípic curs 2020-2021.

El nou web inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la COVID-19, què cal fer en cas de detecció de contagis i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe.

A més, aulasegura.es disposarà d'un centre d'atenció telefònica els dies que venen per a atendre dubtes també telefònicament.

Més informació:
http://www.ceice.gva.es/va/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=883166

Accés al web:
https://portal.edu.gva.es/aulasegura/

-----

Educación activa el web aulasegura.es con información práctica sobre el retorno a clase

La Consellería de Educación, Cultura y Deporte ha activado el web aulasegura.es en que se posa a disposición de la comunidad educativa valenciana toda la información sobre la vuelta en la escuela en condiciones de máxima seguridad en este atípico curso 2020-2021.

El nuevo web incluye los protocolos de seguridad, higiene y protección establecidos en los centros educativos para hacer frente a la COVID-19, qué hay que hacer en caso de detección de contagios y responde a preguntas frecuentes que se generan sobre la vuelta a clase.

Además, aulasegura.es dispondrá de un centro de atención telefónica los días que vienen para atender dudas también telefónicamente.

Más información:

Acceso en el web:

Entradas populares de este blog

Admissió 2022-2023